15 بنز و بی ام وی گرفتم کل ایران ترکید\رویانیان: دنیزلی سرمربی ماست و برمی گردد
 
اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس
پرسپولیس....کهکشان سرخ91-92....پرسپولیس

15 بنز و بی ام و گرفتم کل ایران ترکید

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به وضعیت کادرفنی این تیم گفت: مصطفی دنیزلی سرمربی ماست و بعد از پایان مرخصی به کشور باز خواهد گشت.



به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان با اشاره به این مطلب افزود: حدود یک هفته از برنامه های خود عقب هستیم و انشالله با برنامه ریزی هایی که داریم این عقب افتادگی را جبران می کنیم.



وی درباره وضعیت کادرفنی پرسپولیس گفت: آقای دنیزلی سرمربی ماست و یک سال با ما قرارداد دارد. ایشان از من مرخصی گرفته به خاطر مشکلاتی که در خصوص مریضی اعضای خانواده اش داشته است. واقعا آقای دنیزلی الان در وضعیت خوبی نیست و من از نظر انسانی وظیفه خودم دانستم و به او مرخصی دادم.



وی تاکید کرد: تمرینات ما از روز یکشنبه زیر نظر آقای عاشوری استارت خورده و طبق برنامه هایی که آقای دنیزلی به من داده پیش می رود. من با ایشان تلفنی صحبت کردم و انشالله با مرخصی هایی که از بنده گرفته به موقع باز خواهد گشت.

رویانیان در خصوص حاشیه هایی که پس از خرید های این تیم در میان مدیران باشگاه های کشور شکل گرفته به گزارش مرجع خبری، گفت: من برای این حرف هایی که زده می شود متاسفم. باشگاه های ما باید اقتصادزا باشند و مدیری بزرگ است که بتواند برای باشگاه درآمدزایی کند. باشگاه های اروپایی درآمدهای صدها میلیون دلاری دارند و حرف و حدیثی درباره آن ها نیست اما برخی ها صحبت های کوچکی درباره ما مطرح می کنند.  امروز عصر عصر تجارت است و باشگاه باید پول در بیاورد.


وی ادامه داد : بنده با فعالیت های اقتصادی که دارم و شرکت هایی که تاسیس کرده ام کلا 15 ماشین بنز و BMW در اختیار گرفتم که بتوانم با آنها برای باشگاه درآمدزایی کنم و این ها ربطی به نقل و انتقالات ندارد ، اما همین مساله ایران را دارد می ترکاند. این نگاه خوب نیست. باشگاه ها باید درآمدزا باشند. برخی افراد که ما را می کوبند اگر  نمی توانند بازیکن جذب کنند مشکل جای دیگری است. من حتی نمی خواهم استقلال تضعیف شود وگرنه می توانستم از این تیم بازیکنانی را بگیرم. بازیکنانی که وجهه ملی دارند و همه آنها را دوست دارند. استقلال هم تیم این مملکت است و باید قوی باشد و به آن احترام بگذاریم ،  همان طور که پرسپولیس هست.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه باید نقل و انتقالات بزرگی برای پرسپولیس انجام می داده تاکید کرد: مدیران بزرگ مدیرانی هستند که تجارت فوتبال را بفهمند ، باشگاه آنها اقتصادزا باشد ، مدیرانی هستند که به تیم های پایه می پردازند. ما سال گذشته 58 گل خوردیم و من باید بهترین ها را برای این پست ها می آوردم.



رویانیان در پایان گفت: مطمئن باشید من اگر سه سال باشم پرسپولیس را جهانی می کنم همان طور که تا به حال خیلی کارها کرده ام. برقراری ارتباط با تیم های بزرگ جهان و برگزاری مسابقه با آنها دور از دسترس نیست چون ما هیچ چیز کم نداریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به هرچی سرخ مرد نظر یادتون نره مرسی
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس و آدرس persepolis23.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 3333
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس